Aktualne poza biznesowe przedsięwzięcia SM i YG

SM world artium VS kompleks kulinarny YG Republique

Lekki posiłek z EXO VS restauracja BBQ, w której byli BIG BANG

SUM Cafe z artystami VS „3 birds” gdzie nikt nie powie, że jesteś tylko fanem

SUM z gadżetami na miejscu VS „All That YG” dla potrzeb internetowych

Współpraca SM z E-Mart VS GD i Dara reklamujący cushion od „Moonshot”


Komentarze internautów:

1. [+136, -2] ㅋㅋㅋㅋ Zostanę po prostu przy słuchaniu piosenek

2. [+105, -5] SM troszczy się o pieniądze, YG troszczy się o artystów, JYP troszczy się o Park Jin Youna~

3. [+43, -1] Nieważne czy to edycja produktu z TVXQ czy EXO, byłoby dobrze gdyby cena była adekwatna do wartości produktu, ale to nie fair gdy sprzedaje się coś drożej niż powinno, tylko dlatego, bo ma przyklejone logo z EXO

4. [+57, -8] Okropne, teraz agencje będą sprzedawać swoje produkty, reklamując je swoimi artystami

5. [+29, -1] SM najzwyczajniej w świecie wzięło produkty obecne już na rynku i nałożyło na to logo EXO. Wielu Chińczyków je kupuje, ale te same produkty bez logo, zupełnie są sprzedawane.

6. [+21, -2] Myślę, że powinni trzymać się tej części biznesu, która nadal jest powiązana z muzyką, co oni wyprawiają…

7. [+20, -2] To dobre dla turystyki, ale proszę trzymajcie to dla turystów, a nie zdzieracie z nas pieniądze jak inne wielkie firmy

8. [+15, -2] Sądzę, że JYP ma większy problem. Próbowali zrzucić produkty 2PM, które się nie sprzedawały, do podwykonawcy i skończyło się na tym, że zrobiło się wokół tego głośno

9. [+12, -1] Czy bycie agencją rozrywkową im nie wystarcza? Po prostu zostańcie przy tym co robiliście… ㅎㅎ


cr: (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *