Zarobki idoli z reklam.. czy taka jest prawda?

(Jak usłyszano od członka rodziny, który jest dyrektorem naczelnym w świecie rozrywki)

T/n: w przybliżeniu: 1 miliard wonów (mld)= 900 tysięcy dolarów

  • 10 mld won – Bigbang, Exo, Shinee, Lee Kwangsoo
  • 9 mld won – G-Dragon, Suzy, Park Bogum
  • 7 mld won – Hyeri, TOP, Twice, Lee Jongsuk
  • 6 mld won – Taeyeon, Girls Day, Kim Yoojung, Seolhyun, Yoona
  • 5 mld won – Minho, GFriend, IOI, Zico
  • 4 mld won – BTS, AOA, Bewhy, Yook Sungjae
  • 3 mld won – Infinite, Red Velvet, GOT7, Kim Sohyun
  • 1 mld won – Irene, Sungseo

Song Hye Kyo i Song Joong Ki zarabiają ponad 20 mld won i jest to prawdopodobnie aktualnie najwyższy wynik wśród celebrytów.

Gwiazdy hallyu: Kim Soo Hyun i Lee Min Ho zarabiają około 15 mld won.

Lee Kwang Soo, został modelem dla Shilla duty free… kontrakt wart 10 mld.

Szalone fanki mówiły jak to Lee Kwangsoo i Shinee nie zarabiają 10 mld, na reklamach, ale jakoś wszyscy znajdują się w sekcji z 10 miliardami ㄷㄷㄷㄷㄷ


Ocena postu:

[+639][-73]

Oryginalny post: tutaj


[+182] [-6]

  • Faneczki, które mówią, że Lee Kwangsoo nie zarabia 10 miliardów won, mają po prostu urojenia i są strasznie nadąsane

[+177] [-50]

  • Fanki, wiecie.. w prawdziwym życiu, żaden z waszych oppów, nie prześcignie Lee Kwangsooㅋㅋㅋㅋ

[+166] [-5]

  • Lee Kwangsoo jest wyżej niż wasi oppowie i unnie. Użyjcie swoich praw, ludzie z urojeniami. Czytanie tych wszystkich nienawistnych komentarzy, że Lee Kwangsoo tu jest, sprawia że wyglądacie tak idiotycznieㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+116] [-121]

  • Fakt, BTS = Yook Sungjae

[+66] [-5]

  • 10mld i 9mld są nawet godne zaufania, ale reszta na liście jest przeciętna…

cr.: (1)

pic. cr.: (1)

2 comments

  1. Neytiri Reply

    To jest właśnie to, za same albumy czy filmy aktorzy i idole wcale tak dużo nie zarobią, to dopiero reklamy pozwalają im zbijać majątek. To dość smutne, że nie jest najwyżej ceniona prawdziwa praca, talent i sztuka, tylko czysta komercja trwająca minutę czy pół 🙁

  2. Akkinda ~ Reply

    Przypomniała mi się wypowiedź jakiegoś Koreańczyka o tym, że w Korei reklamy bardziej reklamują idoli niż produkty…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *