Chińskiej reklamie zarzucono skopiowanie TWICE

Chińska reklama została skrytykowana za kopiowanie konceptu TWICE – „Knock Knock”

Na obrazkach użytych na reklamie widzimy te same kolory, pozy przy drzwiach oraz oknach, jak przy zdjęciach konceptowych TWICE i „Knock Knock”. Wielu koreańskich internautów stwierdza, że podobieństwa są nieprzyjemne jak i niesprawiedliwe, biorąc pod uwagę, że Chiny zakazały koreańskiej rozrywki w odpowiedzi na problem z THAAD.

Komentarze:

  • „Są dokładnie takie same”
  • „Chiny kopiują wszystko…”
  • „Myślałem, że to jakaś parodia”
  • „Nienawidzą Korei z powodu THAAD, ale nadal nas kopiują..”
  • „Wow, są tacy bezwstydni”

2 comments

    • Laillie Post authorReply

      To rakietowy system obronny, którego zadaniem jest niszczenie pocisków balistycznych. Na ciężarówce znajdują się wyrzutnie z pociskami w środku. Ostatnio Ameryka takowy sprzęt dostarczyła Korei, przez co Chiny lekko się zirytowały. Z tego powodu wielu wytwórniom spadły akcje z Chin – głównie wielkiej trójki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *