Jung Yong Hwa (CNBLUE) odwołuje koncerty i idzie do wojska

W świetle ostatnich kontrowersji członek CNBLUE, Jung Yong Hwa przyspiesza swoją służbę wojskową. 

26 stycznia agencja idola, FNC Entertainment poinformowała:

Jung Yong Hwa otrzymał wezwanie na służbę wojskową i zamierza zaciągnąć się 5 marca. 

Z tego też względu musieliśmy odwołać jego zagraniczne aktywności, w tym także trasę koncertową ‘2018 Jung Yong Hwa Live [Room 622]’ w Hong Kongu. Prosimy wszystkich fanów o wyrozumiałość.

Wkrótce opublikujemy także oświadczenie o wstrzymaniu promocji Jung Yong Hwa z zespołem  CNBLUE. Idol nie będzie uczestniczył w nadchodzącej trasie koncertowej zespołu.

Prosimy Was o kibicowanie mu. Powróci do Was zdrowy i bardziej dojrzały po wypełnieniu obowiązku, do którego wzywa go kraj.

 



Src: (1)

Top Photo Credit: Xportsnews

9 comments

  1. Amiku98 Reply

    Ale wyczucie xD Tylko jestem ciekawa jak będzie wyglądać trasa koncertowa CNBLUE bez głównego wokalisty xD

  2. rrrrrrttttyyyy Reply

    Nie bedzie trasy koncertowej z CNBlue ? To kto bedzie spiewal???
    Chyba widzimy koniec CNBlue… niestety.

  3. Suzzzi Reply

    Właśnie trasa bez głównego wokalisty? zastąpią go kimś czy jongshin będzie śpiewał???
    Myślałam że oni do Wojska pójdą w 4.

  4. Rossellinique Reply

    LoL ja przepraszam, ale co się właśnie odczyniło?? Kto tym zarządzał? Taki chaos i nieogarnięcie..
    To jak był podejrzany to teraz jest jeszcze bardziej, ehh
    A trasa koncertowa bez głównego wokalisty, cóż reszta zespołu musi podołać, nie mają wyjścia, ale no nie powinno to tak wyglądać.

  5. Neytiri Reply

    To było do przewidzenia. Knetz nie daliby mu spokoju gdyby teraz od razu zaczął się promować. Jest szansa, że przez te dwa lata zapomną i mu odpuszczą.

  6. Sheiru Reply

    Massakra, mój ulubiony zespół 🙁 Strasznie mi żal tego, że w Korei musi biczować się za coś tak mało znaczącego. To jego życie, widać, że pewnie chciał wymigać się od wojska, ale co się dziwić. Jakby moją pasją i pracą był zespół tak jak dla niego to gdyby mi ktoś kazał nagle iść i bawić się np. w rolnika przez 2 lata (bo tak. Bo kraj ma mało rolników) to też bym spierniczala. Serio, dla tak utalentowanych ludzi powinny być jakieś zwolnienia ze służby. Jak on teraz ma ćwiczyć itp. massakra. Oby mu ten czas szybko upłynął 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *