Komunikatory Line i Kakao wspierają kampanię BTS – “Love Myself” w kolaboracji z UNICEF

W listopadzie 2017 roku, BTS i UNICEF wystartowały z kampanią “Love Myself” walczącą z przemocą wobec dzieci. Do tej pory udało się zebrać $558,000 z darowizn fanów z całego świata!

Platformy mobilne Line i Kakao postanowiły wspomóc kampanię wypuszczając specjalną „serię” emotikonek i naklejek z zespołem BTS.

Jeśli wykupicie naklejki poprzez LINE lub KakaoTalk ponad połowa zysku zostanie przekazana kampanii.  Dodatkowe darowizny będą wpłacane jeśli wybierzecie jako formę płatności “Together Value with Kakao” lub  Naver – “Happy Bean.”

Zyski ze sprzedaży zostaną podzielone na dwie części: boy band oddaje cała swoją część profitu kampanii. Twórcy KakaoTalk oddają na cel charytatywny tylko odsetek zarobionych ze sprzedaży pieniędzy.

 

Więcej informacji na temat kampanii znajdziecie na oficjalnej stronie, bądź też pod hasztagami:

“#BTSLoveMyself” “#ENDviolence”


Src: (1) (2) (3)

 

 

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *