Agencja MOMOLAND zaprzecza oskarżeniom masowego zakupu albumu grupy

14 lutego po krótkim śledztwie agencja MOMOLAND, Double Kick Company oficjalnie wydała oświadczenie zaprzeczające oskarżeniu o hurtowym zakupie albumu zespołu.

Duble Kick Company już wcześniej zaprzeczyło masowemu zakupowi albumu i stwierdziło, że przeprowadzi dochodzenie w sprawie tych zarzutów. Następnie CEO Hanteo Chart, Kwak Young Ho oświadczył, że nie wykryli żadnych problemów w związku ze sprzedażą mini albumu MOMOLAND „GREAT!”.  Po sprawdzeniu z ich strony, agencja ponownie podała, że firma nie brała udziału w masowym zakupie albumu girl bandu. Wyjaśniła, że nagły wzrost w sprzedażach albumu spowodowany jest fanami, kupującymi album po ogłoszeniu, że grupa będzie promować się w Japonii.

Poniżej znajduje się pełne oświadczenie agencji:

“Witajcie, tutaj agencja MOMOLAND, Duble Kick Company.

Chcielibyśmy wyraźnie potwierdzić, że zarzuty, dotyczące masowego kupowania albumów MOMOLAND są fałszywe.

Po sprawdzeniu w agencji potwierdziliśmy, że albumy zostały zakupione grupowo przez krajowych i zagranicznych fanów.

MOMOLAND planuje promocję w Japonii z ich nadchodzącym albumem „MOMOLAND Korean Ver. Best Album”, który będzie miał premierę 28 lutego. imo że tytułowa piosenka „Bboom Bboom” dobrze radzi sobie na japońskiej liście przebojów Line oraz innych głównych listach w Japonii, nie znajdzie się na japońskim albumie. Gdy japońscy oraz inni fani pytali o „Bboom Bboom”, które jest piosenką z mini albumu, agencja zaleciła im zakup albumu online. 

Doszliśmy do wniosku, że nagły wzrost sprzedaży albumu 12 lutego był spowodowany przez japońskich i innych fanów po ogłoszeniu, że grupa zamierza promować się w Japonii.

Jesteśmy bardzo wdzięczni za to, że „Bboom Bboom” od MOMOLAND uzyskało tyle miłości fanów. Z tym wdzięcznym sercem mamy zamiar kontynuować promocję i zapewnić, że nie zrobiliśmy nic, żeby wyrządzić jakąś szkodę rynkowi muzycznemu.

Jako nowa agencja, wiemy, że jest wiele aspektów, w których jesteśmy niedoświadczeni i przepraszamy za to. Pokornie będziemy słuchać wszystkich uwag odnośnie naszej firmy. Prosimy jednakże wszystkich o powstrzymanie się od obrażania lub oczerniania członkiń MOMOLAND, które robią wszystko, co w ich mocy w tej sytuacji.

Dziękujemy jeszcze raz tym, którzy oglądają i okazują zainteresowanie MOMOLAND oraz przepraszamy za spowodowanie zamieszania.

Zarówno MOMOLAND, jak i Duble Kick Company będą dążyć do tego, aby stać się bardziej pracowitymi.

Dziękujemy.”


cr.: (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *