Super Junior staje się pierwszym k-popowym artystą, który wszedł na listę latynoskich przebojów Billboard

Super Junior osiągnął pierwszy dla k-popu sukces na listach przebojów Billboard!

Nowy utwór grupy – „Lo Siento” (z udziałem Leslie Grace i Play-N-Skillz) z rozszerzonej wersji albumu „Replay” wszedł na Latin Digital Song Sales Billboard na miejscu 13 na tydzień kończący się 28 kwietnia. Billboard stwierdził, że jest to pierwszy raz, kiedy dostał się na nią k-popowy artysta.

„Lo Siento” znalazło się również na liście przebojów World Digital Song Sales na 2 miejscu, a „Replay” zajęło 2 miejsce na liście World Albums. Ponieważ w całej piosence występuje język hiszpański, koreański oraz angielski, kwalifikuje się ona zarówno do rankingów utworów latynoskich (dla utworów w języku hiszpańskim), jak i list światowych (w tym utworów w języku koreańskim).


cr: (1)

4 comments

  1. tt Reply

    Mimo, że śledzę SuJu od dawien dawna, to nie czuje powodów do dumy. Czuję jakby porzucili własne korzenie i zrobili coś, na co jest teraz moda. Nie mogę się pozbyć z głowy wrażenia, że to po prostu podróbka latynowskich rytmów, brakuje w tym autentyczności. Podobne wrażenia pojawiają się jak widzi się ludzi z zachodu w koreańskich boysbanach, albo girlsbendach. Piosenka nie jest najgorsza, ale brakuje jej szczerości i naturalności.
    -moje zdanie-

    • Neytiri Reply

      A moim zdaniem właśnie to jest atut SuJu, że nie boją się eksperymentować i próbować różnych konceptów i brzmień. Dzięki temu mimo ponad dekady wcale nie są nudni i wciąż zaskakują. Poza tym Mamacita była w podobnych klimatach na długo wcześniej zanim wybuchł bum na latynoskie brzmienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *