Firma odzieżowa Baekhyuna (EXO) przeprasza za wygórowane ceny wysyłki i problemy z serwerem

Nowa linia odzieżowa Privé by BBHktórej Baekhyun jest współdyrektorem publikuje oficjalne przeprosiny w związku z szokująco wysokimi kosztami wysiłki i problemami z serwerem. 

Jak można się było domyślić strona internetowa, która uruchomiła 6 lipca sprzedaż ciuchów marki Privé została przeciążona z uwagi na ogromne zainteresowanie licznego fandomu idola.

Serwer działał tylko przez chwilę, a pierwsi klienci zostali zaskoczeni wygórowaną ceną wysyłki, dochodzącą nawet do 200$.

 

Przedstawiciel marki Privé opublikował na Twitterze oświadczenie, w którym napisał, że ceny wysyłki są niestosownie wysokie i niepoprawne, dodając, że osoby które już zdążyły złożyć zamówienia otrzymają rekompensaty.

 

„Aktualnie pracujemy nad problemem dotyczącym zamówień międzynarodowych. Nasz system błędnie przeliczył koszt wysyłki. Robimy co w naszej mocy, by to naprawić. Szczerze przepraszamy za wszelkie niedogodności. 

Osoby, które złożyły zamówienia otrzymają od nas maile z informacją o właściwiej kwocie przesyłki oraz ewentualnych rekompensatach.

Strona będzie nieczynna, do czasu aż rozwiążemy problemy.  Jeszcze raz szczerze przepraszamy.  Powiadomimy Was kiedy strona powróci do życia! 

 

Tymczasem Baekhyun próbował odwrócić uwagę fanów od problemu i poprawić im humor tweetując:

 

„Co porabiacie?”


cr: (1)

src: Privenyofficial

1 Comment

  1. Neytiri Reply

    Jak zwykle serwery nie poradziły sobie ze zmasowanym zainteresowaniem ze strony EXO-L 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *