„Ring Ding Dong” to pierwszy teledysk SHINee, który został obejrzany 100 mln razy na YouTube

27 sierpnia o godzinie 1:50 (czasu koreańskiego) pod teledyskiem do piosenki “Ring Ding Dong” pojawiła się pełna liczba 100 milionów wyświetleń!

 

 

Ring Ding Dong” zostało opublikowane 16 października 2009 roku i było piosenką promującą album “Year of Us„. W Korei utwór szybko stał się hitem, a niektóre uczelnie, jak Suneung (CSAT, College Scholastic Ability Test) zakazały swoim studentom słuchania go. Melodia jest tak chwytliwa, że pozostaje w głowie na długo, przez co studenci i uczniowie nie mogli się skupić na pisaniu egzaminów oraz nauce.

Gratulacje dla SHINee!

 

7 comments

  1. Malina Reply

    Hahahah nie dziwię się, że tyle czasu to zajęło, skoro w 2009 to Youtube jeszcze raczkował. Pamiętam te czasy. Klipy dopiero się pojawiały (tych największych, najbogatszych gwiazd), a ludzie i tak większość muzyki słuchali/oglądali choćby na vivie, czy mtv. Gdy jeszcze mtv puszczało muzykę 😀
    Zespoły młodszej generacji mają ogromne szczęście, że teraz jest youtube, facebook i instagram. O wiele szybciej i łatwiej coś rozpromować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *