Agencja Wanna One przeprasza za agresywne i szokujące zachowanie swojego menadżera

Agencja zespołu Wanna One, Swing Entertainment przeprasza fanów zespołu za to co wydarzyło się na lotnisku.

28 września po internecie zaczął krążyć filmik, na którym zarejestrowano szokujące i niedopuszczalne zachowanie menadżera zespołu Wanna One. Na poniższym nagraniu z lotniska widać, jak menadżer z premedytacją popycha fankę z całej siły przewracając ją.

 

https://twitter.com/sushi0105/status/1045617798175584256

Następnego dnia agencja Swing Entertainment opublikowała oficjalne przeprosiny na swoim koncie na Twitterze:

 

Witajcie, z tej strony Swing Entertainment.

Chcielibyśmy przeprosić wszystkich zmartwionych i zdenerwowanych fanów za to co zostało zarejestrowane na nagraniu, które aktualnie jest gorącym tematem w sieci. 

Filmik został nakręcony na lotnisku 28 września, kiedy zespół Wanna One wybierał się do Tajlandii. Osoba, która zachowała się agresywnie to faktycznie menadżer z naszej agencji. Mężczyzna ten obejrzał nagranie i obiecał przemyśleć swoje zachowanie oraz wyciągnąć wnioski na przyszłość. Oczywiście zostanie przez nas odpowiednio ukarany.

Chcielibyśmy też przeprosić fankę, która została w ten sposób potraktowana. Takie zachowanie nigdy nie powinno mieć miejsca. Szczerze przepraszamy za przysporzenie fanom problemów tym haniebnym incydentem.

Zrobimy wszystko co w naszej mocy by zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości. Obiecujemy też lepiej szkolić naszych pracowników.

Jeszcze raz przepraszamy wszystkich fanów, którzy kochają zespół Wanna One. Obiecujemy stać się lepszą agencją.

 

 


src: (1)

3 comments

  1. M. Reply

    Rozumiem jeszcze gdyby ta fanka stanowiła zagrożenie ale ona tylko w zasadzie szła za nimi z telefonem, nic poza tym. Tego menadżera to powinni wyrzucić, a nie jeszcze go zostawiają i dają mu tylko upomnienie, brak słów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *